Una dintre temele de reflexie,care le-am avut astazi a fost dat de catre acest topic: http://www.pustiul.com/criza-in-televiziune-pe-cand/articole/#comment-2138 lansat de catre Domnul Pustiu (fara sh imi pare rau.nu scriu cu diactritice din pacate pentru mine si altii romani),este, "de ce nu sunt televiziunile afectate de criza marile televiziuni?"(nu intra in acesta categorie tvr-urile,national tv,b1,kanal d,si posturile locale deoarece ele, dupa unele informatii privind publicitatea pe postul lor si ratingul postului lor,au o mare problema cu banii de la advertiseri,ca unele dintre ele nu-si pot acoperii sumele restante):
1)rating-Cel mai important factor al unei televiziuni pentru a face profit este ratingul,fara ea,publicitatea ar fi fara valoare(nu ca ele ar fi ieftine la posturile locale),ci doar ar duce o rentabilitate mai slaba acestei industrii media;
2)competitia pe nisa, de obicei realitatea vs. antena 3 (trustul intact vs. trustul catavencu) unde "Intact" castiga fiecare batalie a ratingului,creand mari pagube competitiei.Este o lupta interesatna pe aceasta nisa,o lupta care a adus multe lucruri benefice la televizor,a adus la dezvoltarea calitatii media oferita spre public,si totodata,aduce un rating imens,aducand totodata cantitatea de banii necesara pentru a umple buzunarele angajatilor in trustul "Intact";
3)otv-isme un curent media,creat de insusi Dan Diaconescu,care are o emsiune de talk-show de mare rating,dar o calitate slaba media,unde persoanele interesate de crime,telenovele se uita la un talk show ce dureaza de la ora 21 pana la ora 2-3 dimineata,si umfla foarte mult buzunarele patronului,regizor,coordonator,moderator.
Toodata,acesta reteta este copiata din ce in ce mai de catre celalate televizunii...
Desi otv-simele aduc multe beneficii celor care aplica tactica,aduce o mare paguba culturii,si efectului ce o creaza asupra societatii noastre,creand o cultura a "inculturii" unde o pitipoanca sau "eleva porno" ajung vedete peste noapte;
De ce nu sunt ele afectate de criza?
Ele nu sunt afectate de criza(in afara exceptiilor) deoarece,fac rating,competitie(in unele cazuri),nevoia de promovare a produselor("publicitatea este sufletul comertului"),si totodata otv-vismele ce aduc un beneficiu foarte mare finaciar patronilor prin promovarea inculturii...
Când are loc Black Friday 2024 la eMAG?
-
Black Friday 2024, cel mai așteptat eveniment de shopping al
Acum 2 luni
1 comentarii:
La trustul Realitatea-Catavencu s-au redus salariile cu 10%, 20% si respectiv 30% in functie de salarul fiecaruia.
Trimiteți un comentariu