O vasta majoritate din userii de pe internet,nu platesc pentru materiale de pe internet,dupa un nou studiu cerut de catre comisia Europeana,si majoritatea nu doresc a schimba acest obicei,desi sursele pentru materiale gratis ar disparea.
Comisia Europeana,in raportul anual al competitivitatii in online,are ca idei principale rata de folosire a internetul la nivelul populatiei,folosinta retelor de socializare.
Un capital al raportului cu distractia online si impactul acestuia pe materialele de pe internet,rezulta ca concluzia nu e incurajatoare deloc,pentru industria divertismentului.Mai putin de 3% din utilizatorii de internet din Europa au platit pentru materiale online,in timpul a 3 luni,cat timp era un chestionar,si bazat pe acest lucru nu multi vor sa-si folosesca cartea de credit sa-si cheltuie banii pentru divertisment online.
"cand ne uitam la persoanele care n-au platit pentru materialul audiovizual,jumatate dintre ei au declarat ca nimic nu iar schimba hotararea."
Cat ar plati restul de 50%?Preturi mai mici au cerut ca o prima problema cu 30% dintre ei decalrand ca si-ar deschide portofelele virtuale daca s-ar reduce drastic din preturi,20% din populatia online neplatitoare ar platii daca materialul platit ar avea o calitate mai buna.
Din cauza limitarilor de a plati,gandirea ca totul pe internet e gratis,e destul de raspandita,si ca numai 20% din utilizatori ar plati pentru materialul lor,totodata e descoperirea ca ei nu pot sa se lupte cu lucrurile "gratis".
Desi ar exista o metoda ipotetica de a scapa de "gratis" oamenii tot nu o platesca pentru deja au vazut ce se poate gratis,sigura sansa ar fi o competitie intre lucruriel gratis pe piata online.
Choix musical et sécurité routière : les pièges à éviter
-
La musique est souvent considérée comme un compagnon indispensable lors de
nos trajets en voiture. Cependant, son impact sur notre comportement au
volant e...
Acum 2 luni
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu