Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    Recapitulare a ce ma facut in ultimul timp

    De cand eu n-am mai facut o postare probabil din lipsa timpului sau treburilor cu scoala ori prietenii,vineri a avut loc la ora 18 intrunirea lunara a Masei Critice(masa crtica este un eveniment care se desfasoara la sfarsitul saptamanii o data pe luna in 200 de orase a lumii pentru a stimula mersul pe bicicleta,prin alte mijloace),s-au adunat mult mai multi biciclistii decat de la ultima intrunire a masei critice,si totul a fost ok,noi plimbandu-ne linistiti,si chiar reusind sa avem muzica datorita binevoirii unui participant de a creea un circuit(amplificator de sunet +acumultor) si mp3 player pentru a reda melodii despre biciclete...
    Sambata a inceput un pic mai devreme pentru mine eu trebuind sa ma trezesc la 7 dimineata sa manc sa ma imbrac si sa ma pregatesc pentru examenul,de engleza de la liceul Henri Coanda din Timisoara,totusi eu am avut alte planuri,eu trebuia sa ajung si la "Verde pentru biciclete" organizat fix langa liceu cu vipuri si alte personalitati marcante ai localitatii,pentru inceput pe la 8:15 am plecat de acasa "calare" pe bicicleta spre liceu traficul a fost slab datorita "weekendului",ajuns langa liceu am parcat la sediul politiei aflate fix langa liceu,de acolo am ajuns la liceu unde m-am intalnit cu colegii si am ajuns in clasele noatre de "stand by"(ca la telecomanda cand televizorul dumneavostra nu e oprit ci sta in stand by),de acolo noi am primit instructiunile necesare in care: "cei care prind nivelul b1 sau begginer nu vor mai continua ci vor pleca acasa" asta era sansa mea,de a ma duce la "Verde pentru biciclete" la timp,dar din paacate nu am putut reusii sa-mi stapansesc gura eu fifind "on the verge of expert rank" de acolo am asteptat paana ne-au trimit intr-o sala de clasa udne era instalat un videoproiector,am stat(foarte mult timp) pana cand a inceput timpul s aflam mai apoi ca noi ne-am aflat in clasa gresita,prinzand aceasta ocazie am fugit si m-am dus la locul de pronire Verde pentru Biciclete probabil sa aflu traseul,afland din traseu o domnisoara ma trimite pe strada Resita aflata langa Calea Sagului,de unde veneau biciclistii,ajuns in intersectia cu sinele de tramvai langa iosefin am reusit sa contacet un priten aflat in miscarea respectiva,mi-a zis ca se afla langa Kaufland de acolo am tras un sprint ajungand direct la destrinatie,unde am continuat incet,dar urmarind vipurile ce se aflau in fata,in final am ajuns inapoi pe platforma timco de unde a inceput totul,vipurile(aflati probabil in numar de 40,printre care ernest,Gabriel fatu,si multi altii) au inceput sa ofere din bicicletele pe care au mers ei polistilor comunitari :( (o mare problema pentru noi ca vor putea san e urmareasca daca comittem o infractiune pe strazile Timisoarei cu aceleas arme)
    Si nu in ultimul rand cutremurul ce so intamplat in zona vrancei avand aproximativ 5,3 grade pe scara Righter,eu am fost martorul acestui cutremur prin uitatul meu la tv,in care cei de acolo au simtit cutremurul si au inceput o editie speciala despre cutremurul de cate grade a fost cum au rectionat echipajele de urgenta si etc.
    Dupa parerea mea personala si a majoritatii consider ca Romanai nu e pregatita de Cutremure,chiar si un cutremur de mica magnitudine poate darama cladirile vechi din Capitala fie si oricare alta localitate cu locuinte vechi...
    Si totdata victoria Timisoarei care iara s-a chinuit cu Bistrita din nou ,sa speram ca vor reusii marea victorie in meciu de cupa cu Dinamo...

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu