Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    un nou inceput

    Este prima mea zi in blogosfera,probabil nimeni nu imi va citii blogul numele meu din acest blog asa zisa porecla a mea virtuala de pe aceasta pagina va fi: "anonimul necunoscator" dupa cum vedeti,modalitatea mea de a scrie vedeti cum sunt abia la un inceput de drum in scrisul sau publicatile online gen blog unde oamenii is prezinta parerea personala despre orice si altii oameni citesc si comenteaza la adresa acelei postari,am citit destule bloguri(dar nu suficient incat sa fiu expert),dar sa nu va mai plictisesc si sa trec direct la date personale prezentate vag,sunt un elev la un liceu din Timisoara,in clasa a -12-a inca am 18 ani.Si sper sa reusesc sa atrac atentia cuiva prin acest blog,dupa ce voi devenii expert in de-ale blogurilor probabil imi voi cauta un host gratuit pentru mai multa manevrabilitate,desigur daca imi pot mentine ritmul de publicatii la minim 1 pe zii.
    De ce anonimul?
    Pentru ca doresc mentinerea anonimitatii mele totale din cauza a cei voi posta in acest blog: footbal(poli timisoara mai ales),compuri,publicatii despre alte bloguri,traielre de filme,muzica,si cateodata informatii depsre programe p2p...
    Sper ca cel putin 1 om sa-mi citesca acest post! si doresc sa comenteze cu mult drag fara injurii!
    cu bine!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu