Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    prima mea prezenta la intrunirea toastmasters

    Am ajuns cu colegul alex de pe blogul economic pe care il urmaresc in urma discutiilor am reusit sa ajungem la unconsens,ajungand in fata portii respectivei case,unde era situata cladirea "stidentilor" pentru a invata limbii straine,am intrat inauntru,eram destul de "surprins" cand am intrat pe acolo,multi tinerii,mai ales studenti,un mediu in care mi se pareaun pic cam ostil eu fiind mezinul locului respectiv ca varsta,eu abia inplind 19 ani in 10 luna curenta...acest proiect are scopul de a face din tine un mare om al discursurilor,primii 3 care au vorbit dupa ce s-au facut prezentarile au fost cei 3 speakeri:
    -primul a vorbit despre imaginea poltica din trecut
    -ce-l de al doilea despre exponential,mai ales cu banii nostrii,dar a uitat de titlu
    -ce-l de al treilea dan (aka. de ce blog) ce-l care mi-a dat ideea de am a duce in primul rand,a prezentat cum a avut el succes in viata cu blogul sau
    Dupa care table topics in care fiecare specator,putea sa participe prin a crea un monolog intern pe o tema,ce ni s-a dat,chiar si eu am fost surprins ca exista un subiectdiscutii pentru cei din public...
    Dupa care au intervenit obervatiile facute de cei din juriu,care era deja format inainte...

    1 comentarii:

    Ionut spunea...

    Important e ca te-ai dus

    Trimiteți un comentariu