Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    credit pentru tineri

    Revin in aria postarii pe blogul meu dupa o pauza lunga din cauza scolii pe care trebuie s-o termin,pana la urma,cu postarea despre "creditul pentru locuinte pentru oricine" o alta pacaleala unde pot castiga mai ales oamenii "lor"
    a cui?
    A gurvernantilor desigur...Ei au cautat o alta metoda de a cumpara case,si metoda asta e cea mai reusita,nu cred ca va avea efect pentru cei care a fost destinat in primul rand,conditiile creditarii fiind de minim 3000 RON,pentru credit 60000 euro "o garsoniera pentru toti",conditiile prea dure fac ca acesta creditare sa fie aproape imposibila pentru masa mare de oameni...
    de ce am scris?
    Pentru si eu ca si multi altii suntem interesati de a face rost de o casa fie el si o garsoniera la costuri reduse in viitor,din cauza ca acum is ocupat cu scoala si inca n-am slujba...
    alte precizari
    Aceasta faza cu "creditul pentru tineri" mi se pare ca face parte din una dintre "sa mintim poporul cu televizorul" ca si cu fondurile "phare" sau "anl"

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu