Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    yahoo messanger


    Mi sa autoupdatat messu tota bune is frumoase,pana cand imi apare un messaj import contacts from mail,ziceam,hopa mi s-au sters toate ia sa transfer eu de la mail,cand ma uit,a ce serviici pot lua mailul,am zis hai sa fie si googleul si hotmailul de la care eu am deja cont,totate buna si frumoasa scrie improting,dupa care ma trezesc cu ditamai duhoiul de oameni pending pe messanger,si uite asa o inceput ince o zi in care eu trebuie sa sortez totate si sa raspund la intrebarea:
    "de unde te stiu pe tine?"
    Si uite cum mi-am facut eu lucru fara sa vreau...

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu