Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    chef de scris! (din nou)


    Dupa aproximativ o luna si jumatate de la ultima postare si vreau sa fac o recapitaluare a ultimelor mele evenimente:
    ce s-a intamplat?
    1)In primul rand am avut un deces in familie afectandu-ma si blocandu-mi judecata, si ideile de a scrie ceva nou,sau a face ceva mai distractiv.
    2) In al doilea rand am fost foarte stresat cu bacul,eu fiind foarte interesat de a lua bacu' si ce-l putin cu putin ajutor Divin,daca se poate sa intru la facultate,eu neavand o alta metoda de finantare a intrarii mele in facultate din cauza decesului...
    3) ma gandesc sa-mi dezvolt blocul cat mai curand trecand la un site de hosting,dupa indeplinirea a unor conditii minime,gasirea mai multor nise,ale caror tema sa scriu,si crearea mai multor round-up bloguri unde mai multi bloggeri posteaza in aceeasi blog,despre o anumita nisa sau tema...
    deci...
    Primul obictiv al meu in momentul de fata ar fi,in primul rand sa sper cu putin ajutor divin sa iau bacu',obtinand unele note de trecere in special la romana si la matematica...
    va urma...

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu