Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    ignoranta la blogeri (varianta razgandita)

    Dupa, ce am dat de o horda de bloggeri on,din lista mea care nu doresc sa vorbeasca cu mine ,oricand i-as fi contactat,pe messanger,(nu dau de nimeni dintre cei vizati),si astfel mi-a venit ideea,de a scrie un articol,care l-am amanat in a-l edita,asterne pe calculator pana astazi,dupa evenimentele de saptamana asta unde eram coplesit de febra inscrierilor la facultate,unde eram ultimul liceu din judet care au dat diplome,abia marti se putea,dar coada era imensa si m-am dus miercuri...(alte detalii intr-o alta poveste)

    Agasat,de propriile mele probleme incepeam sa realizez,de ce oamenii nu pot raspunde cateodata pe messanger,cum ei,nu puteau sa-mi raspunda mie,ei fiind intr-un offline (online) care ma accentua in dilema "ignorantei bloggerilor"...

    Intr-un final,trebuie sa recunosc,fiecare om are problemele sale,sa nu judecam oamenii dupa aparente,daca ei nu-ti raspund tie pe mess,nu rezulta neaparat,ca ei te ignora,probabil,au ceva de facut,sau alta treaba,decat sa-ti raspunda tie pe mess...

    1 comentarii:

    joe spunea...

    Eu nu ti-am raspuns pana acum ca nu prea intru pe id-ul respectiv. Multi mess nu mai am ca parca o luase cam razna. Data viitoare pe langa un "salut" ai putea spune si ce vrei, astfel omul care intra din an in paste pe id respectiv o sa acorde o mai mare atentie. Uite, acum stau pe joienegru doar pentru tine :)

    Trimiteți un comentariu