Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    Pat nou!


    Dupa ce am ratat "Verde pentru Biciclete" dinh cauza ca trebuia sa astept dupa echipa de intervenitie,sa mi-l aduca sambata,ca s-a terminat programul vineri sau aveau prea multe comenzi...In final pe la ora 10 a venit patu,gata demontat din camion pana la lift,la tanc a venit varu' meu de la facultate,n-am mai cerut sa ma mai ajute asi restu baietilor cu urcatu materialului le-am dat obisnuita suma de 30 ron,si ne-am descurcat noi cu restu...
    partea a doua
    O data ajunsi acasa,am desfacut totate pachetele ce au vwenit cu patul si,ne-am dat seama ca acest pat e complt demontat si are sa fie astazi "o zi de tip puzle mortal",Dupa ce ne-am desteptat cu schita,am inceput sa mucnim la ea,am inceput cu dulapoaiere,si celelate lucruri,dupa care n-eam dat seama ,ca am terminat de lucru la ora 4 dupamasa...
    O zi lunga,pentru cata munca trebuia depusa pentru a monta o amarata de pat!
    Sa ne fie de bine!Arata excelent acum!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu