Featured

    follow me on Twitter

    About this Blog

    Este un blog scris de un blogger incepator de 19 ani,ce vrea sa-si dezvolte propriul lui blog,mai incolo,anonimul probabil vine de la unele materiale cu privire la piraterie ce le postez pe site...necunoscator vine,de la varsta frageda la care scriu acest blog...

    o zi lunga


    Dupa o zi lunga in care dimineata,trebuia sa ma deplasez la casa de pensii pentru depunerea actelor,pentru pensie de urmas,in urma "decesului",mi sa luat cartea de munca a domnului,totodata,am avut putin de comentat la adresa doamnei de acolo din cauza,ca acel document este original,ea putand lua copia si vedea daca actul e bun,datorita acestui comentariu,doamna respectiva s-a oferit,sa-mi dea numar de inregistrare pentru dosar,si eu am fost multumit,si am acceptat conditiile,urmand ca in 2 luni eu sa pot progresa cu ceva...
    Apoi,mergand spre casa pe langa fabrica de bere a inceput o scurta ploaie de vara cu o cantiate mare de precipitatii de scurta durata,eu deplsandu-ma cu bicicleta in tricou,am simtit direct efectele acelor precipitatii,intorcandu-ma acasa ud "flesca"...
    Totodata,m-am dus la doamna doctor pentru a face documentatia,pentru facultatiile la care dau,si stand la coada,datorita ca rotile au fost umflate prea mult in dimineata din aceasta zi,camera rotii din spate s-a spart pur si simplu datorita presiunii create(datorita caldurii)...o zi perfecta!
    Rapid mi-am amintit ca si roata din fata e umflata exagerat,si am dezumflat-o manual utilizand unghiile...
    Am ajuns acasa pe jos in 20 de minute unde eu si un priten am reusit sa schimbam camera,cu alta,camera fiind rupta la propriu...
    In concluzie
    nu umflati roata ma maxim vara,ca o sa explodeze,si cartea de munca e mereu necesara cand se depun acte la casa de pensii

    2 comentarii:

    Anonim spunea...

    de la anonimul cunoscator:
    inainte sa mai scrii vreun articol, ia manualul de gramatica de clasa a IV-a, invata limba romana si lasa blogul pentru cei care stiu intr-adevar sa scrie.

    anonimul necunoscator spunea...

    "a gresi e omenste","judeca si vei fi judecat","fi anonim si vei fi un nimeni"
    multumesc pentru comentariu totodata,please come again!

    Trimiteți un comentariu